Urdu articles on Healthصحت

لیموں کے حیرت انگیز صحت کے فوائد

گرمی کا موسم چل رہا ہے اور گرمی کے ایک دنوں میں ایک گلاس لیموں کا پانی سب سے زیادہ تازگی بخشنے والا مشروب ہے جو آپ گرمی میں پی سکتے ہیں۔ لیموں کا پانی آپ کے جسم کو ٹھنڈا کرتا ہے اور آپ کو فوری طور پر تازہ کر دیتا ہے۔
لیموں ایک خوشبودار پھل ہے۔ ایک چھوٹی مقدار میں لیموں کے رس سے کھانے اور مشروبات میں اس کی نمایاں موجودگی محسوس کی جا سکتی ہے۔ جب ہم کڑاہیوں ، سوپ یا مشروبات میں چند قطرے لیموں کے رس کو شامل کرتے ہیں تو یہ ذائقہ کو بڑھا دیتا ہے۔
لیموں کئی سالوں سے موجود ہیں۔ یہ پھولدار پودوں کے خاندان روتیسی سے تعلق رکھنے والا گول ، توانا پھل ہے جو سائنسی طور پر ایک سٹرس لیموں کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اس چمکدار پیلے رنگ کے سٹرس پھل میں ٹھنڈکنک کھٹا ذائقہ ہوتا ہے کیونکہ یہ سیڈریک ایسڈ سے بھرپور ہوتا ہے۔ اگرچہ وہ پورے سیارے میں مختلف شکلوں اور سائزوں میں دستیاب ہیں ، لیموں کی اصل آسام اور میانمار اور چین کے دیگر حصوں میں ہے۔

لیموں کے بارے میں ایک دلچسپ حقیقت یہ ہے کہ یہ 1700 کی دہائی میں اسکروبی کے خلاف موثر پایا گیا تھا۔ یہ تھا جب جیمز لِنڈ نے دریافت کیا کہ لیموں اسکروبی (جسم میں وٹامن سی کی کم سطح کی وجہ سے ہونے والی ایک حالت) کے علاج میں بہت مفید ہیں۔
لیموں کے غذائی اجزاء کے بارے میں

لیموں وٹامن سی کا ایک ذخیرہ ہے جو وٹامن بی 6 ، تانبے ، پوٹاشیم ، میگنیشیم ، زنک ، فلاوونوئیڈز ، اینٹی اکسیڈینٹس اور فاسفورس سے بھی مالا مال ہے۔ یہ کیلوری اور چربی میں کم ہے۔ لیموں میں موجود وٹامن سی جسم میں لوہا جذب کرنے کے عمل میں بھی مدد کرتا ہے۔

 

لیموں کے صحت کے فوائد

لیموں ایک ایسا پھل ہے جو کئی صحت کے فوائد کے لیے ذمہ دار ہے۔ لیموں مختلف بیماریوں کو کنٹرول کرنے اور ان سے بچنے میں مدد کرتی ہے۔

دل کی صحت کی حمایت کرتا ہے

لیموں وٹامن سی اور اینٹی اکسیڈینٹس کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ یہ دو غذائیتیں دل کی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں اور دل کی بیماریوں اور فالج کی روک تھام میں مدد کرتی ہیں۔ تاہم ، لیموں میں موجود کچھ ریشے بھی دل کی بیماریوں کے کچھ خطرے کے عوامل کو نمایاں طور پر کم کر سکتے ہیں۔

کچھ مطالعات نے یہ نتیجہ اخذ کیا ہے کہ لیموں کے رس کا استعمال ہائی بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ لیموں ہائی بلڈ پریشر کے بنیادی علاج میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ لیموں میں دو پودوں کے مرکبات ہوتے ہیں ، جیسے ہیسپریڈین اور ڈیوسن – جو کولیسٹرول کو کم کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔

قوت مدافعت میں اضافہ

ہم سب جانتے ہیں کہ لیموں ایک قوت مدافعت میں اضافہ کرنے والا پھل ہے کیونکہ اس میں وٹامن سی اور اینٹی اکسیڈینٹس کی ایک بڑی مقدار ہوتی ہے۔ یہ عام نزلہ اور فلو کے جراثیموں کے خلاف مدافعت کو مضبوط کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لیموں کے رس اور ایک بڑے چمچ شہد کے ساتھ ایک گلاس گرم پانی کھانسی اور زکام میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

ہاضمہ میں ممکنہ طور پر بہتری

لیموں میں کھلنے والے ریشوں کی ایک بڑی مقدار ہوتی ہے جو باقاعدہ آنتوں کی نقل و حرکت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتی ہے اور ہاضمہ کو بھی بہتر بناتی ہے۔ لیموں میں موجود بنیادی ریشہ پکتین ہے جو نشاستے اور چینی کی ہضم کی شرح میں اضافہ کر کے ہاضمے کو بہتر بناتا ہے۔

آیورویدک دوا کا خیال ہے کہ صبح ایک گلاس پانی میں لیموں کا رس اور اس کا گودا پینے سے آپ کے ہاضمے کا عمل شروع ہو سکتا ہے۔ یہ آپ کو ایک صحت مند ہاضمہ نظام رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

وزن میں کنٹرول میں مدد کرے

لیموں کا رس والی ایک گلاس نیم گرم پانی میں ایک چمچ شہد وزن میں کمی میں مدد کر سکتا ہے۔ لیموں میں ایک مرکب ہوتا ہے جسے پکتین کہا جاتا ہے۔ یہ ایک ریشہ ہے جو کھانے کے بعد پھیل جاتا ہے ، جس سے آپ جلد اور زیادہ دیر تک بھرپور محسوس کرتے ہیں۔ یہ آپ کو غیر صحت مند کھانے کی چیزیں کھانے سے روکے گا جس سے وزن میں اضافہ ہوگا۔ پکتین لیموں کے گود میں موجود ہے ، لہذا پورا لیموں کھانا ضروری ہے۔

کچھ مطالعات میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ لیموں میں موجود اینٹی اکسیڈینٹس بھی آپ کے وزن کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ اگرچہ یہ مطالعات جانوروں پر ہوئے ہیں ، لیکن انسانوں پر اس کی کارکردگی کو خارج

کرنے کے لئے ابھی تک کلینیکل ٹرائلز نہیں ہوئے ہیں۔

کینسر کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرے

لیموں اور لیموں کا رس وٹامن سی اور اینٹی اکسیڈینٹس کا ایک بڑا ذریعہ ہیں جو کینسر جیسے مہلک بیماریوں سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں۔ جانوروں کے مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ لیموں میں موجود مرکبات – لیمونین اور نارینگین میں اینٹی کینسر خصوصیات ہیں۔ تاہم ، ان اثرات کو دیکھنے کے لئے انسانی مطالعات کی ضرورت ہے۔

دانتوں اور مسوڑوں کے امراض میں ممکنہ طور پر مدد کرے

ہم سب جانتے ہیں کہ وٹامن سی دانتوں اور مسوڑوں کے لئے ایک ضروری وٹامن ہے۔ تو وٹامن سی کا ایک بڑا ذریعہ ہونے کے واسطے، لیموں دانتوں اور مسوڑوں کے امراض کے لئے فائدہ مند ہے۔ اسکروبی ایک ایسا بیماری ہے جس میں لیموں بہت موثر طریقے سے مدد کرتا ہے۔ اسکروبی ایک بیماری ہے جو وٹامن سی کی کمی سے ہوتی ہے جس سے مسوڑوں کا سوزش ، مسوڑوں سے خون بہنا وغیرہ ہوتا ہے۔ مقامی طور پر دانت درد والے مقامات پر لیموں کا رس لگائے جانے سے درد کو کم کرنے کے اثرات ہوسکتے ہیں۔ یہ سوزش کو کم کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔

جلد کے لئے فائدہ مند

لیموں میں وٹامن سی کی اعلی تمرکز موجود ہیں ، جو کولگن پیدا کرنے کے لئے ضروری ہے۔ کولگن ہماری جلد کو موٹا اور جوان نظر آنے دیتا ہے۔ یہ چہرے پر موجود کھردری کو کم کرنے اور آپ کی جلد کو صاف کرنے میں مدد کرتا ہے۔

لیموں ایک چھوٹا سا لیکن طاقتور پھل ہے جس میں تمام غذائیت موجود ہے۔ متنوع غذا کا حصہ ہونے کے طور پر لیموں کا رس استعمال کرنے سے ایک شخص کی غذا کو زیادہ غذائیت اور صحت بخش بنا سکتا ہے۔

لیمن کے نقصانات

ہر چیز کا زیادہ استعمال آپ کی صحت پر منفی اثر انداز ہو سکتا ہے۔ اگرچہ بہت سے فوائد ہیں ، لیکن زیادہ لیمن جوس پینے سے درج ذیل منفی اثرات ہو سکتے ہیں:

یہ ہاضمہ کی خرابی اور گیسٹرو اثنیوسل ریفلکس بیماری کو بڑھا سکتا ہے۔

لیمن میں موجود تیزاب کینسر کے زخموں کی علامات کو بڑھا سکتا ہے۔

سٹرس کے پھل کے بار بار سرکےدرد کا سبب بن سکتے ہیں۔

ہر روز کی خوراک میں لیموں کو کیسے شامل کریں؟

آپ لیموں کے عرق کو نیم گرم پانی میں ملا کر پی سکتے ہیں۔

لیموں کی چائے وزن میں کمی میں مدد کرتی ہے ، لہذا آپ اپنی چائے میں چند قطرے ڈال کر روزانہ 2-3 کپ پی سکتے ہیں۔

آپ لیموں کے رس کو اپنے سالاد میں نچوڑ سکتے ہیں۔

آپ اپنی بھنے ہوئے سبزیوں یا چکن میں چند قطرے لیموں کا رس ڈال سکتے ہیں۔

آپ اپنے گوشت کو لیموں کے رس میں مرینیت کر سکتے ہیں۔

جب آپ اپنا چاول پکاتے ہیں تو آپ چند قطرے لیموں کا رس اس میں ڈال سکتے ہیں تاکہ دانے ایک دوسرے سے نہ چپکیں۔

آپ گرمیوں کے مہینوں میں لیموں کی سربٹ بنا سکتے ہیں جو گرم دوپہروں میں ایک تازگی بخش کھنچا ہے۔

ڈس کلیمر: یہ معلومات صرف تعلیمی مقاصد کے لیے ہے اور یہ کسی صحت کارکن کے ذریعہ طبی علاج کا متبادل نہیں ہے۔ منفرد انفرادی ضروریات کی وجہ سے ، قاری کو اپنے معالج سے مشورہ کرنا چاہیے کہ قاری کی صورتحال کے لیے معلومات کی مناسبت کا تعین کرے۔

admin

Welcome to my blog. My name is Muhammad Hassaan. I am a blogger and have a knowledge of five years of blogging. I also belong to the field of health as a D pharmacy student. That's why I am running this health blog. I am very much interested to read articles on health and love to share information with other people and also get information from them. If you have any questions you can ask me through the contact us page. Thanks for Visiting us and Have a great day.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button